Almi4134 son dakika kriz yaşattı doktorum 37 haftada sancılarım başlamış doktor ilaç verdi erken diye bir hafta sonra gittim 38+2 de doğum başlamış ama açılma yok acil sezaryana alıcaz dedi tamam dedik sonda takıldığı damar yolu açıldı ben indim ameliyata eşimde geldi ama doktorumuz doğuma kadar eşime senide alacağım diyip durdu yanımda durmak bana destek olmak istiyordu ilk diye çok korkuyordum ve acil alınıyorum diye çok kötü olmuştum eşimi almadılar meğer sadece bizi oyalamak içinmiş eşim odasına çıktı doktorun dedi niye yalan söylediniz o kadar ay yanınıza geldik falan pişkin pişkin ben birşey diyemem demiş atışmışlar neyse işte bir baktım doktor geldi ameliyata omzuma dokundu dedi 15 dakikanız var bu çocuk alınmazsa karnında ölecek haberin olsun ben doğumunu yaptırmıyorum başka bir doktoru bul dedi hemen karşısında başka bir özel hastane vardı bir doktor seçip durumu anlattık sağolsun hemen aldı beni ama o dakikalar benim ömrümden kaç yıl yedi sen düşün canım bir doktorun doğum yapmak üzere olan hastasına bu sözleri iki gözüm iki çeşme stres içinde girdim o doktorun yüzünden