Gul-42 ayyy geldim geldim 😁😁 bu doktor degisik konustu ya kafam corba bu ben normali beklicrm dedi evet suyun fazla ama önemli degil dedi cihazi daha gelismisti kafasını soyledim diger doktor boyle soyledi dedim 3 kilo bir bebek ne bekleyebilirsin dedi yani kafasi ne kadsr büyük olacak takma demek istedi :) normal dpgum takiplisin dedi :) son zamana kadar açıklık bakmam ne olacağı belli olmuyor dedi bu doktor en azindan normali deneyecek bakti olmuyor oyle sezsryen alacak :) o yüzden sanırım 38. Haftamds değiştiriyor fa olsam bu doktorla ilerleyeceğim