Almi4134 çok şükür sağ sağlim aldık kucağımıza canım sezeryan ile doğum yaptım inan o stres telaş bebeği kaybedeceğim korkusu ile şikayet falan hiç aklıma gelmedi Allahından bulsun Rabbim korumuş ki doktorum şansıma çok iyi çıkmıştı sonrası ağrım sızım bile olmadı bir şeyler sebep olacakmış bu olay oldu Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın cümlemizi 🤲🤲🤲