Sancarefeem gerçekten evlat gibi oluyolar. Kardeşimle köpek sahiplendik o da annemlerde, ev bahçeli diye. İki seneyi geçti hala her gittiğimde önce çakılı görüyorum ilk çocuğum o benim. Ayrılmak gerçekten zor, kedinize de çok üzüldüm. Bizim kız istese de istemese de hayvanlarla iç içe olacak çünkü hem bende, hem annemde hem de kayınvalidemde hayvan dolu evler