Kediyi sevmede de bir sıkıntı olmaz. Mesela ben kedimi tuvaletini yaptıktan sonra almıyorum ki zaten gelmiyor bi köşede temizleniyor uyuyakalıyor öylece. Sonrasında geliyor öyle seviyorum. Düzenli olarakta haftada bir sirkeli suyla ama sirke oranı çok çok az olacak şekilde havluyu ıslatarak tüylerini siliyorum ve tekrar temiz bir havluyla kuruluyorum.