ilknurrerdemm canım 22 haftalık hamileyim. 26 nisanda kedimi sahiplendim, 28 Nisan son adet tarihim yani hamileliğimin başından beri kedim var şu an yedi aylık kedim de. Önce doktorumuza danıştık aşısını yaptırıyosanız sıkıntı olmaz dedi ama yine de toksoplazma testi yapıldı. Sonra veterinerde de kedimize yapıldı ikimizin testler de tertemiz. Zaten ev kedisi, sadece mama yiyo. Tüm aşıları bitti, vet normalde üç ayda bi yapacaktık ama gebelik bitene kadar paraziti iki ayda bir yapalım sonra yine üç ayda bir yaparız dedi. Doktorum da zaten aynı şeyleri söylüyo. Sadece önlem olarak kumunu eşim temizliyo bi de çok öpmemeye çalışıyorum o kadar. Kedideki parazit iyi yıkanmamış meyve sebzeden ya da iyi pişmemiş etten de gelebilir. Zaten doktorlar salam falan yememizi o yüzden önermiyo. Bebek için de zararı olmaz korkmayın. Ben öğretmenim, derslerde hocalarımız hayvanlı evde büyüyen çocukların diğer çocuklara göre daha mutlu olduğunu, sevmeyi daha iyi bildiğini falan söylerdi. Bağışıklık açısından da aynıymış ben çok araştırdım 😊 o yüzden aşıları tamsa, bakımlı bi kediyse hiçbir sıkıntısı olmaz tam aksi faydalı çocuklarımız için. Evde baktığınızdan aşıları tamdır diye düşünüyorum 😊