Tokanayse canim seni cok iyi anliyorum. Maalesef yukarda dusunmeden yorum yapan kadinlari gordum, sen onlara aldirma. Bu yasadigin hissi bende yasadim, kardesimde yasadi, arkadaslarimda yasadi. Cinsiyetinden memnun olmadigin icin degil, sadece kizin olmasini beklerken zaten bir oglun oldugu icin bir oglan daha olunca hayal kirikligi gibi. Zamanla alisiyorsun, abisiyle cok yakin arkadas olucaklar sen guzel dusun ❤️ Allah saglikla kucagina almayi nasib etsin❤️