Tokanayse o surat ne ya ALLAH aşkına 😡😡ben iki kızım olsun çok istiyorum ama bi kızım var yaşına girecek yine hamileyim kızımın tadına baktım çok lezzetli 🥰birde oğlanın tadına bakmak istiyorum 🤲🤲RABBİM hayırlı görürse 3. Çocuğu düşünmediğim için her iki meyvemde olsun istiyorum eşimde aynı hayırlısını bekliyoruz sağlıklı olanını bekliyoruz sma hastalığıyla ve bi çok hastalıkla mücadele eden anneler var hergördüğümde deli gibi ağlıyorum hamdediyorum SEN ANNESİN ANNE