Tokanayse bir oğlum var zaten. Yazınızı okuduktan sonra cidden çok üzüldüm. Tavrınız hiç hoş değil. Benimde bir oğlum var ikinciye hamileyim,erkekte olsa kızda olsa evlat evlattır cinsiyet ayrımı çok yanlış. Ama sizin o lafınız biraz şeye giriyor. Zaten oğlum var neden buda erkek. Kullandığınız kelimenin herşeyini geçtim resmen yaradana isyan,memnuniyetsizlik var. Sağlıklı olsun iki tane aslan gibi erkek annesi olucam diye de sevinebilirdiniz. Bizde mesela kızımız olsun çok istiyoruz ama her zaman rabbimin verdiğine şükretmek lazım. Kızda olsa erkekte olsa. Umarım bebeğiniz bu hissiyatınızı hissetmemiştir. Allah bar başlığı görünce,heralde riskli bir gebelik cinsiyetini bile öğrendik gibi bileyle karşılaşıcam sandım