Tokanayse Cinsiyeti örendik 😒 ama yinede saglik olsun kiz bekliyorduk cok umutlandim gecen doktor 3 defa muane eti hep saklaniyordu bu sefer dun gitim yine saklandi sonra bsktik erkek ikinci gebelik bir oglum zaten var 17 aylik saglik olsun bunada şükür
alparslanannesii1661 Tokanayse bebeğiniz adına burda yillarca bebek bekleyen hanimlarin adina üzülüyorum sanki ölüm haberi aldi cinsiyeti öğrendik yazmissiniz üzgün üzgün ne ayip yaptığınız sey bi saglikli olsun diyin ya cok sansiz bi bebek yazik lafa bak yinede sağlık olsun sizinki dogmamis bebege don biçmek gostememis bile ne diye isim bile düşünürsunuz
Neslikra06 Tokanayse tavrınız hiç hoş değil burda bebek bekleyen yüzlerce insan varken Allah size nasip etmiş erkek olsun kız olsun ne farkeder ya Allah aşkına neden böylesiniz anlamıyorum bide üzgün emojiyi koymuşsunuz
herhangibirkullanici Tokanayse Şimdi buraya çok güzel bir şeyler yazardım ben aslında ama siz henüz Türkçe’yi de düzgün konuşamadığınız için anlamazsınız beni. En iyisi kendimi yormayayım :) Belki arkadaşlar anlatır size…
-ilk-gebelik Denizyildizii yinede sağlık olsun nasıl bir cümledir ya içim acıdı şuan gerçekten size katılıyorum. İnsanın farklı meyve tatmak istemesini anlarım bir oğlu var bir de kız istemesi normal. Ama yinede sağlık olsun umutlanmıstım ne demek insanlar yıllarca tedavi görüyor bir evlat sahibi olmak için .
Tokanayse Denizyildizii ondan degil sadece hani cok heves etik kiz beki cok kisi kizlar saklanir dedi isim bile dusunduk
Tokanayse -ilk-gebelik bunda kotu bisi yok sadece siz abartiyorsunuz esim ben kiz ccocuk cok seviyoruz doktor kiza benziyo dedi sonra saklandi bizde heves etik kiz diye isim bike koyduk
-ilk-gebelik Tokanayse ne kadar bilinçlisiniz çocuk yetiştirmek konusunda acaba ? Doğmamış cocuğunuza yinede sağlık olsun erkekmiş demek nasıl bir şey. İnsanlar yıllarca deniyor bir evlat sahibi olabilmek için . Farklı meyve tatmak istemeniz normal oğlunuz vardı kız istediniz. Ama umutlanmıstım yok yinede sağlık olsun içim acıdı. Umarım bebeğiniz hissetmemiştir
Denizyildizii Tokanayse Heves edebilirsiniz gayet normal ama gelip buraya üzgün yıkılmış emojiler koyarak sanki bebegin ölüm haberini almış gibi tavır sergilemeniz hic hos değil. Allah size bir lütuf sunmus evlat vermis nasıl begenmezsiniz????
Beyzamom Tokanayse Nasip kısmet erkek bekleyen kız, kız bekleyen erkek çikiyor beklentiye girmeyin ki yaradan nasip etsin
alparslanannesii1661 herhangibirkullanici ayy kendimk yorduguma yazık böylelerini gördükçe herkes anne baba olmamalı diye diye bi hal oldum
-ilk-gebelik Tokanayse cok sevmeniz kız cocuğu normal. Benim eşim de kızları daha cok sever mesela. Ama öğrendik cinsiyetimizi yinede sağlık olsun gibi bir cümle kullanmadık sevindik uçtuk sağlıkla kucağımıza alalım dedik . Yoksa herkes bi cinsiyeti daha fazla isteyebilir. Ama siz üzülmüş gibi davranıyorsunuz üzülmek doğru değil
Su123 Tokanayse yani her şeyin hayırlısını Allah verir şükredin bakın ne güzel ikinci evladınızı kucağınıza alacaksınız yıllardır tedavi görüp evlat hasreti çeken anneler babalar var lütfen biraz şükür etmeyi bilin
Elif0712 Tokanayse lutfen boyle dusunmeyin ya ucuncu bebegime hamileyim inan bi kere su olsun demedim ya saglikli hayirli evlat olsunlar iki kizim var ikisinide dunyay degismem suan ogluma hamileyim kizlarda neyse oglandada o bnm icin eksttbi sevinmem asla olmadi
Nurklc38 Tokanayse Çok yanlış düşünüyorsunuz sağlıklı olması en iyisi kurduğunuz cümleler gibi içten değil
Minikkuzular Tokanayse hayırlısı olsun inşallah benim de bir kızım var ikinci erkek olursa iyi olur diyorum tabiki Rabbimin takdiri kız olursa da çok sevinirim erkek olursa da ama gönlüm de erkek olursa bir daha doğurmam diyorum şeker hastası olduğum için bir ölü doğumum var ama kısmet verende alanda Allah inşallah bir daha ileride düşünürseniz kızınız olur inşallah
Tokanayse Denizyildizii anlamiyorsunuz galiba ben ne dedim saglik olsun bunada şukur dedim yeniden okuyun bence hepiniz ayni seyi soyluyorsunuz hepinizde ayni cevabi veremem tam sadece kiz sandik
Boesie Tokanayse Cok uzucu bu tavriniz ne kadar zor yollarla hamile kalmak isteyen ve hala kalamayan insanlar var yillardir deneyip bebek hasreti ceken veya tekrarlayan dusukleri olanlar var. Bebeginiz cok sanssiz.
Denizyildizii Tokanayse Yeniden okumaya gerek yok emojilerinizden anlaşılıyor ne kadar şükür ettiğiniz