Serife07 ZeynepFatih kesinlikle bizim çocukların kafası yukarı da 😀🤔aman sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil
reflesha ZeynepFatih magnezyum.ilaci.kullanin bence cok iyi geliyor agrilara agirlasmak icin erken biraz
ZeynepFatih reflesha benim göbeğim çok büyük MaşaAllah doğuracak gibisin diyorlar acaba ağırlığı taşıyamıyor muyum diye düşündüm 😳
ZeynepFatih Tbberk ay bende dönerek kalkıyorum dik kalkamıyorum otururken de kalkamıyorum eşim arkadan destek veriyor 😂
CanSuu ZeynepFatih 28+4 haftalığım bende canım çok ağırlaştım belim çok fena ağrıyo üstüne bide uykusuzluk allah yardımcımız olsun hepimizin kızlar
ZeynepFatih CanSuu ay aminnn hayırlısıyla bir doğursaydık hiçbir iş yapamaz oldum vallahi içimden de gelmiyor ağırlaştığm için 🤦🏻♀️ 🙈😂
reflesha ZeynepFatih hic alakasi yok yapisal birsey ben normalde zayifim gobegim one dogru sivri erkek gobegi diyor herkes ama kizim olucak bol bol yürü yattikca daha cok agirlasirsin agrilarini doktoruna söyle osteocare kullaniyorum ben sirt agrisi kramplara cok iyi geliyor doktoruna danisarak al bence
Tbberk reflesha ay gercekten mi bnde soyleyim acayip sirtlarim agriyor. Ama goguslerim biraz buyudu ondan mi ki
ZeynepFatih reflesha yürüyüş yapıyorum zaten eşim geldikten sonra akşamları fakat daha çok ağrıyor gibi sanki 😑
reflesha Tbberk vala ben 2 tane ayri magnezyum kullaniyorum hemde cati guclendiriyormus doktorum söylemisti dogum icin ve dogum sonrasi icin önemli
NeslihanBacakayl Bende 29 +2 yim belim ağrıyo üç gündür hiç birsey yapamıyorum çok zorlandım demekki herkeste aynı durum var 😔
Pozdemir Merhaba kızlar bende 24+2deyim bel ağrısı bende yaşıyorum ve bazen kaburgalarım batıyormuş gibi geliyor. Benim oğlumda çok hareketli kıpır kıpır. Gece uyku diye bişey kalmadı bende mahvoldum bu yüzden bi çözüm var mı?
ZeynepFatih Pozdemir ağrılar hiç bitmiyor Birgün sırt birgün kasık bel bende çözüm bulamadım ayaklarımı uzatıp arkama yastık alıyorum sürekli ama doktora gittiğimde danışacağım 🤦🏻♀️
reflesha Tbberk emme falan degil 1 tanesi suya atilan tatli gazoz gibi digeri normal hap direk yutuyorsun
ZeynepFatih Tbberk korkuyorum vallahi erken Doğum mu açılmamı var acaba diye şeytan uğraşıyor sürekli bakıldı 2 hafta önce açılmam yoktu yine de tedirgin oluyorum çünkü babası 7 aylık doğmuş 😳 onlarda ırsi bana da vurur mu acaba diye diken üstündeyim 😑
Tbberk ZeynepFatih bisey sorcam ya bide. Bn smdi ozel muayeneye gidiyordum hastane deil yani. Doktorum her gittigimde renkli ultrosonla bakip resimlerini verdi. Suan ozel hastaneye gecis yapicam ordada bakiyolar mi renkli ultorosonla
Halidemat ZeynepFatih Benim yiğenim erken doğdu çünkü ablam ağrılarını umursamadı doktora gitmedi bebek 32 de erkenden doğdu sezeryanla. O yüzden diyor erken davran ağrın kasılman olunca doktora görün