ayzurz35 Hiç korkmayın. İkinci gebeliğim. Kızımda 2018 de normal doğum yaptım. Simdi İkinci prensesim 27 haftalık ve bi aksilik olmasın da yine normal doğum yapayim diye dua ediyorum. Doğumun suni sanciyla başlatıldı. 4 cm açılmadan sonra epidural aldim. Toplam 4 5 saat sürdü sancı başlangıcı ve doğum arasi. Guzel bir dogum oldu. Doğumdan 1 2 saat sonra uyuşuklugum geçince tek başıma tuvaletime bile gittim. Ertesi günü evime gidince supurge yaptim. Çabuk toparlanildigi için bebegin jhtiyaci olan sevgiyi, kokuyu, ten temasını kimseye ihtiyaç duymadan karsilayabiliyorsunuz. Dua edelim Allah kolay normal doğumlar nasip etsin. Sezeryanda dikislerle kendi caninla ugrasirken bir yandan bebegine yetememek zor olur diye düşünüyorum. Toparlanmasi uzun surebiliyor, kişiden kişiye değişir tabi.