ayzurz35 anksite bozukluğu bendede vardı ilk doğumum 3 gün sürdü. Ama koeku vs olmadı bende sürece kendimi bıraktım ilk suni takıldı pazartesi 4 cm olana kadar sancım vs olmadı sonra hafiften aralıklı düzenli geldi ve sadece 3 gün içinde 5 saat sancım olddu oda dediğim gibi ilk 10 dk da 1 sonra yavaş yavaş düştü . Auyumuda doktor patlattı . İkinma kısmı en kısa süren kısım benim 15 dk bile sürmedi oda yine nefes al ilim tarzinda 5 6 ikinmada oğlum gelmişti şükür çatala çıkınca o kısım kolay oluyor tuvaletin var gibi ikiniyorsun zaten