ayzurz35Canim bende normal doğum yaptım 27 gün önce 🤗 4 saatte suni sancısız doğurdum çok şükür evet sancı cektim çok fazla ama ne kadar çok sancı olursa o kadar erken olur doğum 😏 ilk alttan muayenede 2 cm açıklığım vardı o kadar dua ettim ki 2 saat içinde açılmam 10 santim olmuştu ve 2 saat içinde de çıktım doğumhaneden 🙏 illaki zor oluyor video filan izlemeni tavsiye etmem sadecw kendini korkutursun psikolojik olarak.. tabiki Zor oluyor kimseyi kandırmaya gerek yok sonucta bir can cikiyor bedenden kimseden doğum hikayeside dinleme bence kafanı bulandirma akışına bırak herkesin acı eşiği farklı sonuçta 🙂 herşey kafada bitiyor yapabilirim diye gir dogumhaneye herkes yapıyor sen neden yapamayasinki Rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏🙂 ama kendine güven yavrunu kucağına alınca inan bütün acıları unutyorsun korkutma gözünü 🥰 bol bol dua et hurma ye yürüyüş yap plates topunda zıpla. Ve sancıların siklasmayinca hastaneye gitme evde çek sancini en son hastaneye git suyun filan geldikten sonra tavsiyem bu yönde 🙂 Allah kolaylık versin inşallah bütün hamislere 🙏❤️🙂🧿