Benim ikinci gebelıgım birincisi normaldi herkeste bir olmuyo bol bol kendinizi yormadan egzersiz ve yürüyüş yapmalısınız kaslarınız gevşesin diye mesela benim son 2 saat çok sancı geldi ama bazıları saatlerce sancı çekebilir bakalım bunda nasıl olacak 🙃