elmaliturtamm Kadriye_k oldum tabi ki zaman kaybetmeden… hiçbir yn etkide yaşamadım Allaha şükür yarında doğumum var inş
sivlimglsh Kadriye_k bende biontek açısını 26 haftada vuruldum. Hiç yan etkim ve bir sıkıntı olmadı çok şükür her şey bebeklerimiz için aşılı annelerin bebekleri antikorlu doğuyor diyorlar 🧿💙🙏
Kadriye_k sivlimglsh ah inşallah bende oldum bugün ilk dozu şükür bende de kol ağrısı bile yok dilimi ısırıyım 🙈🤣
mervengul Kadriye_k ben 6 ay önce Covid geçirdim 17 haftalık oldum doktorum olmam gerektiğini söyleyince 3 gün önce biontech oldum sadece iki gün kol ağrım oldu bugün hiç ağrım yok çok şükür cuma günü de kontrole gidip oğluma bakacam inşallah bir sorun olmaz 🙏🏽 Ben covidi çok ağır geçirdim tekrar o günleri yaşamaktan korkuyorum 😒
BabyLoveeee hiç sinovac olan yok mu ya,ben birinciyi hamile olduğumu bilmeden sinovac olmuştum şu an ikinciyi de sinovac olmam için çağırdılar aile hekiminden,ama herkes biontech olmuş,zaten 18+5 im kararsızım şu an daha da tedirgin oldum😣
Kadriye_k BabyLoveeee neyle başladıysanız ondan devam edin bence. Sinovacın etkisi çok değilmiş diye duydum sadece
Burcusenel Kadriye_k ben 10 gun once ilk dozumu oldum canım ekimin 7sinde de ikinci doz ins bende ikiz gebeyim 35 haftalık bu arada 😍😇😌😊
birkizbirerkekannesi Kadriye_k 30 haftalıkken biontech oldum. Kızım 1.sınıfa başladığı için ve hamilelerin covid haberleri benide çok korkutmaya başlamıştı. Doktorumda olmamı söyledi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür hafif bir kol ağrısı oldu 2 gün.
Kadriye_k birkizbirerkekannesi ay şükür Allah’ıma. Bende akşam. 6 gibi oldum şükür puanlık ağrı sızı yok
FasulyeveAnnesi3 Kadriye_k 2 doz biontech oldum benve herkes olmalı en son bi anne doğumdan 18 gün sonra hayatını kybetti 8 aylık benği sezeryanla aldılar ama kadın 18 gün dayanabildi yavrusunun kokusunu bile alamadı çok üzüldüm
dogadan Kadriye_k 33 haftalık gebeyim 2 doz Biontech aşımı yaptırdım. ilk dozu 27. haftada yaptırdım herhangi bir yan etki olmadı ikinci dozda da sadece aşı vurulduğum kolumda sızlama oldu. gebe olduğumuz için haliyle her ay hastanede oluyoruz vakaların tam pik dönemine girdik riske atmak istemedim. corona olan bir çok gebe arkadaşım da zor atlattı bunu göze alamazdım.
Kadriye_k dogadan bende uzun araştırmalarımdan ve uzun süren kararsızlığımın sonucu olmaya karar verdim. Dün ilk dozu oldum şükür ağrı sızı yok şifa olsun inşallah. Sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza.
Mervecvt Kadriye_k bende çok kararsızdım ama şimdi iyi ki oldum diyorum. Haberlerde çok fazla hamile vakası çıktı beni korkuttu açıkçası. Bebeklerimize şifa olsun 😍
Kadriye_k Mervecvt ah şifa olsun yavrularımıza. Ben hiç aşı olduğu için ölen duymadım ama covide yakalanıp ölen çok duydum. Allahım korusun sakınsın.