tugba_68 merhaba cnm Bnde 22 haftalik gebeyim doktorum 12 haftadan sonra ol dedi normalde sonra tetanoz aşısı derken bekledim bu zamana kadr yen ayrıntılı ultrason olucam ondan sonra doktorum Sinovac önerdi bnada biontech canli asi ve ağır dedi daha önce 2 kere düşük yaptim hem korkuyorum bebeğime bisy olur diye ama bi arkamda Sinovac oldu cok sukur iyi bndede Sinovac ol emzirirken biontech oluruz artik