Kadriye_k ben oldum daha 2 hafta oldu sadece 1 gün kol ağrısı çektim başka hiçbir yan etkisi olmadı bebeğimin hareketlerinde de azalma olmadı ikincisini de ekimde olucam bu arada geciktirmeden olun derim ben geciktirdim 1.dozunu oldum ama bugün test verdim pozitif çıkma ihtimali yüksek bende 1 sene önce atlatmıştım ama bu sefer ya atlatamazsam korkusu var 6 aylık hamileyim geciktirmeden olun korkmayın korona olmaktan daha iyidir aşı olmak