Merhaba arkadaşlar.
Malum vaka sayısı çok arttı ve ne kadar evden çıkmasamda eşim işe gidiyor. Korkuyorum haberleri gördükçe. 29+3 günlük ikizlerime hamileyim doktorum biontech olabilirsin dedi. Bende 1 yıl önce covid olduğum için tekrar aynı zorunlukları çekmek istemedim. Bugün için aşı rendavusu aldım. Gebelikte biontech aşısı olanlar var mı. Yazın lütfen de içim rahat etsin.