Kubragumus ben 20.haftadan itibaren kakao yağı, hindistan cevizi yağı, kantaron yağı kullandım ama maalesef çatladım bi gecede.şu an 33 haftalık gebeyim 3 haftadır incia çatlak kremi kullanıyorum daha da cogalmaz umarım. Çatlayan yerler düzelmez ama kaşıntıyı büyük ölçüde geçirdi vazelin gibi bi krem güzel begendi ben. Çatlak oluşumunu bence hiç bir krem engellemez genetik bi şey bu