edasahbazsahin Önemli olan deriyi nemli tutmak kaşıntı hissettiğiniz an bilin ki kuruyor bazen ihmal ettiğimde gözle görülür şekilde pul pul kuruyup döküldüğünü görüyorum. Ben bebek yağı vazelin normal nemlendirici elime ne geçerse sürüyorum. Kaşıntım yok çatlağımda yok şu an için bakalım sonuç ne olacak 😊 35. Haftadayım bu arada 😊
Duyguckrky NaileCryn Bana doktorum 4uncu aydan sonra krem için izin verdi kullanmayı bende farmasinin aynisefa balsami vardı evde onu kullandım ama ara ara öyle günlük değil genelde duş sonrası şuan 38+1 ama hiç çatlamadi çok şükür çatlağım yok bence vücut yapısıyla alakalı olabilir ama doğumdan sonra olurmu bilemem tabi
NaileCryn Duyguckrky inşallah olmaz canım kesinlikle vücut yapısıyla alakalı sağlık olsun yapıcak bişey yok bebişimdrn kalan birömürlük hatıra diyelim ☺️
Suly Kubragumus ben araştırdım araştırdım seçemedim lierac ve burts bees mama bee aldim.ikisini beraber kullanacaktim lierac e %50 iyi %50 kötü demisti insanlar aksam onu sabah otekini surerim diyordum burts bees baya iyi yalniz nem bombosi gibi lierac asla nemlendirmiyor ve yapiskan iz birakiyor. Ha şunu da soyleyeyim 27 olmak uzereyim ve ufak catlaklar olustu 😔 su an gunde 3 4 kere krem sürüyorum ama insallah baska olmaz
Meerveeckr Kubragumus ben hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren bebek yağı kullanmaya başladım 3 aydan sonra lierac krem sinoz catlak kremi uyguladım sabah birini akşam birini yaz olduğu için çok düzenli kullanamadim ona rağmen 34 haftaligim belim çok çok az bı yerde çatlak var büyük ihtimal oraya düzgün şekilde sürmedigim için şimdi de bı yağ aldım onu kullanıyorum
mutlugebeee Kubragumus bende her türlü şeyi yaptım ve düzenli kullanmama rağmen 30. Haftamda çatladım, vücut müsaitse ne yaparsanız yapın çatlıyormuşsunuz gerçekten bari en aza indirmeye çalışalım😂
saykoogg Kubragumus bio oil ve kantaron yağı kullanıyorum bio oil her sabah ve akşam boca ediyorum kantaron yağını 3 günde bi falan sürüyorum 33 haftalığım bi çatlamam olmadı ama yağı baya bol uyguluyorum karnımda yanma gibi bi hissiyat olunca direk elim yağa gidiyor çatlamamak için
Zelisssssss Benim genç kızken bile çatlaklarım olmuştu tenim müsait diye çok önem verdim 3aydan sonra günde 2 kere sabah bebek yağı gece mustela çatlak kremi kullandım 38+2yim 5 kutu bebe yağı 3 kutu mustela bitirdm:) ama bi tane çatlağım yok tavsiye ederim
Prensesannesi27 Kubragumus catlak kremi degil ama badem yağı zeytinyağı ve biooil kullanıyorum. Ama asıl önemli olan kolajen desteği almak bence doktorunuza başvurarak güvenli bir kolajen takviye alin derim çatlak oluşumunu engellemek için
merakliblog Kubragumus babenin çatlak kremi ve sarı kantaron yağı kullanıyorum biri sabah biri akşam. Bio oilin içindeki yağları sevmedim, lieraca da çoğu kişi o kadar para vermeye gerek yok demiş. Babenin güneş kremini kullanıyorum,markadan memnun kaldığım için aldım. Annem çatlamamış darısı bana🤲🏼🙈
Belizmoms Kubragumus ben 12. Haftadan beri duştan sonra Hindistan cevizi yağı yada nemlendirici kullanıyorum. 22 haftalık olduk çok şükür daha çatlamadı karnım 🤗
ozgei Kubragumus 12. hafta gibi başlamak lazım, mustela krem, soğuk sıkım avokado+badem+kakao yağı kullanıyorum çok memnunum 34. haftadayım, karnım dev gibi olmasına rağmen henüz çatlamadık 🧿 inşallah böyle devam eder 🧿 Bir de bol bol su için 🤗
1425 Tugbamete Kantaron yağını doktora sorup mu kullanmıştınız? Bende de var şuan fakat kullanamadım henüz.
Tugbamete 1425 evet canım doktoruma bi zararı var mı diye sormuştum kullanabileceğimi söylemişti hatta oluşan çatlaklarda bile hücre yenileyici etkisi varmış sadece içerek tüketimi yasak demişti. Bu gebeliğimde sadece onu kullanıyorum başka hiç bir şey sürmüyorum.
havvatolga NaileCryn aynk bende ise yaramadı kirmizi şekilde nasil beyazs dondururum acaba diye dusunyorum zamanla donuyor ama en kisa surede donse
NaileCryn havvatolga doğumdan sonrada ne var ne yok kullancaz napalım hamilelikte işe yaramadı hiçbirşey belki doğumdan sonra görünümünü belki azaltabiliriz bi umut işte 😁
Oliviaa Hergün lierac bio oil kakao yağı sürmeme rağmen birden çatladı karnım ikiz hamileyim önerisi olan var mı acaba ?31. Haftadayım