Kubragumus burda onerilerde görmüştüm. İncia catlak kremi. İlk zamanlar badem yagi ve bebe yagi kullandim karnim cikinca da 24. Hafta gibi incia kullanmaya basladim. Guzel nemli tutuyor. Kokusu basta rahatsiz etmisti ama artik etmiyor. Catlagim yok cok sukur. Annemde catlaklar cok daha erken olusmus. Belki bende de olusacak ama bu zamana kadar korumus olmasi bile benim icin cok iyi. 31.haftamdayim