Busraaa127 kafanızı kurcalamasın eşimle benim aramdada var 32. Haftaydı yanlış hatırlamıyosam bi iğnesi var bide doğum sonrası bebeğin kan grubuna göre yapılıyor aynı iğneden ben kanımı pozitşf diye biliyordum ehliyette her yerde pozitif ilk oğluma doğum yaparken delik deşik ettiler acaba bi ağrıza mı var diye ama meğerse negatifmişim hiç iğne falnda vurulmamıştım hamileliğimde çok şükür bi sıkıbtıda olmadı sadece sarılık oldu kan uyuşmazlığına bağlı doğum sonrası aşı oldum 2. Evladımdada bi sıkıntı yok çok şükür sarılık riski yüksek olduğu için mamalar şekerli sular bol miktarda yükleme yaptım bi hafta boyunca mutlaka güzel besleyin tek önerim o olur şimdiden hayırlı olsun