Busraaa127 canım benim bizdede var banada söylenmedi ben negatif eşim pozitif ama korkulcak bişi değil aksi bir durum yani kanaman felan olmazsa 28.haftada aşı vurunuyosun kanaman felan olursada duruma göre vuruyorlar belli bişeyde bidaha vuruyorlar diye biliyorum çocuk doğunca kanını senden almışsa gerek yok ama pozitif olursa hem bebişe hem sana tekrar yapıyorlar burda korkulcak bişi değil ama