Merhaba anneler. Bir sorum daha olucak.12 haftalık hamileyim. Sağlık ocağına gittiğimde kan uyuşmazlığı var dendi kan gruplarımiza bakılarak. Nikah işlemleri için tahlil vs yaptırdığımız da bize bununla ilgili hic birsey söylemediler. Sizce söylemeleri gerekmiyor muydu ? Kafamı çok kurcalıyor bu uyuşmazlık.