Kvser ailede olduğu için biz hep baktirirz bu tahlile düzenli olarak ama bana mesela kadın doğum doktorum başlattı ilaca dahiliye ye git demedi kadın doğum doktorları da yazabiliyor bu ilacı bana kalırsa sen kafanı burda çok karıştırma internetten de okuma bir şey aç karnına tahlilini yaptır dahiliyeye git anlat derdini için rahatlasın ilacinada başlarsın mutlaka başlatıcaktir çünkü