Kvser canım korkulcak bir şey yok bende 2. Hamileliğim hala ilaç kullanıyorum
Ailede var bizim annem ablam bende ablamın da yüksekti doktor TSH için ilaç verdi önce TSH değerini düzeltelim ondan sonra hamile kal dedi ilaçlar değeri düşürüp o şekilde hamilelik denemeye başladı bu ilacı hamileyken de kulanmaya devam ediyorsun ve her ay TSH testine baktırman gerekir senin çok çok çok aşırı değil sadece instenilen değerin 2 olması gerekiyor diye biliyorum euthyrox kullanıyorum 25 mg degerune göre o mg arttirabiliyirlar 50 mg 100 mg 200 mg vs çok endişelenmene gerek yok içini ferah tut ilacını düzenli içersen dengelersin korkma