Kvser gebelikte 2.5 üstü risktir derler ama ben 2. Gebeliğim de hep 2.7ydi doktorum 3 olana kadar ilaç kullanma dedi yaklaşık 6 gün önce değerim 5.5 çıktı dahiliyeye gideceğim emanetleri Rabbime olsun inşallah dahiliye de ki doktor 10 olana kadar zekayı etkilemez 6 çok düşük bir rakam zekayı etkilemek için demişti… O yüzden tedbir sizden takdir Allahtan😊