Minik_mucizem2 Tgcbbrdmr onun fazla kullanımı bebekte dow sendromu olma ihtimalini arttiriyormus tetikliyor yani bi nevi
Minik_mucizem2 Tgcbbrdmr hattâ bi yorumda şunu okudum mesela günde bitanede ikiye bölüp içenler varmis
Omay0707 Minik_mucizem2 aynen 3 ay düzenli kullandıktan sonra gidip ölçtürmelisiniz ben 4 aydır kullanmıyorum değerler yükseldiği için fazla vitaminde iyi değil😁🤲
Asli0611 Beta hcg sonucum 4,18 cıkmış de ara değer dedi ama bilemedim gecikmemin 5. Günüydü varsa tavan yapması gerekme miydi Zaten lekelenmem de oldu
Babymee Asli0611 malesef negatif görünüyor. Zaten regl olmaya yakın beta hcg değeri hafif yüksek çıkabiliyor. hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin Rabbim.
birkizbirerkekannesi Asli0611 benim de gebelik öncesi 1 hafta geçikmişti kan tahlili yaptırdım. 4lu bir şey çıkmıştı 🙈 sonrada hastalandım. Diğer ay gebelik vardi şuan 32+3 😊
Minik_mucizem2 Tgcbbrdmr bisey olmaz insaAllah ya . Sıkma canını ben sadece folbiol u öyle biliyorum ilk gebeligimde follatro ’yu kullanıyordum diğerlerini bilmiyorum
Omay0707 Tgcbbrdmr canım 3 aysa bir ölçtürmelisin vucut fazla folik asit taşımamalı zararları var ben 1.5 yıldır cocuk istiyorum 3 ay kullamıp 2 ay ara verdirdi doktorum
Tgcbbrdmr Minik_mucizem2 pahalı ama inofolic combi kullanıyorum yumurta kalitesini yükseltiyor bende benmkini merak ediyorum sağ kaşığıma iğne batırıyorlar gibi 🥲
Minik_mucizem2 Tgcbbrdmr aynen öyle bide dusun ben 8 , 9 ncu haftaya kadar 3, 4 defa hastaneye gittim muayne ücretlerini de ödedim artı tahlil masrafları yani oldu baya