Omay0707 Tgcbbrdmr canım 3 aysa bir ölçtürmelisin vucut fazla folik asit taşımamalı zararları var ben 1.5 yıldır cocuk istiyorum 3 ay kullamıp 2 ay ara verdirdi doktorum
Minik_mucizem2 Tgcbbrdmr aynen öyle bide dusun ben 8 , 9 ncu haftaya kadar 3, 4 defa hastaneye gittim muayne ücretlerini de ödedim artı tahlil masrafları yani oldu baya
Tgcbbrdmr Minik_mucizem2 axa sigortadan yaptırmış benmki endoskopi çekilmiştim 1000 tl ona bile para alınmadı
birkizbirerkekannesi Asli0611 benim de gebelik öncesi 1 hafta geçikmişti kan tahlili yaptırdım. 4lu bir şey çıkmıştı 🙈 sonrada hastalandım. Diğer ay gebelik vardi şuan 32+3 😊
Omay0707 Tgcbbrdmr d vitamini folik asit ve pıhtılaşma en önemlileri d vitamini eksikligi de gebelige engel
Tgcbbrdmr Omay0707 inofolic combi de hepsi varmış takviye gıdaymış o yüzden onu kullanıyorum ayrıca yumurta kalitesini yükseltiyormuş