Tgcbbrdmr Yok olmadım sadece klomen kullandım ve adetten sonraki ilk 3 günü değerlendirebildik çünkü eşimle şehir dışına çıktık. Adetime 12 gün kala felan eve döndük sonra neyse adet günüm geldi baktım olmadım kaşıklarım ağrıyordu iğne batıyor gibi goguslerim yine şişmişti ve akintim çoktu. 4 gün gecikti baktım pembe renkte lekelenmem oldu sonra kanama seklinde gelmeye başladı kahveye döndü ve tam adet oldum demek ki klomenin yan etkileri belkide