Mas0105 Ikibebeklianne1 Ayyy Rabb’im bağışlasın meleğini canım 😍❤🤲 Ben daha hamile değilim ama sol kasiğımda tuhaflik var yumurtlama gününden beri
DiSaMeKa_2018 Mas0105 öyle bişey yok canım olsaydı herkes bebeğinin cinsiyetini bilirdi benim sağ taraftaydi hep ağrı vs erkekti gorumceminde sagdaydi kızdı onunkide bebeğin tutunma yeri oluyor cinsiyetle alakasız bence .
Mas0105 DiSaMeKa_2018 Çok haklısın canım. Rabb’im hayırlı evlat versin yeter ki. Arkadaşım direkt öyle deyince şaşırdım zaten.
Bfduam Hosgeldinbebek sağ kasık ve kalça bacak kısmıda ağrıyor muydu arkaya, aşağıya doğru? DiSaMeKa_2018 öğrenmeden öncede ağrıdı mı? Bu nasıl bi ağrı adet öncesinden farklı mı?
Minik_mucizem2 Mas0105 🤣🤣🤣 olsun sa kızı erkeği hic farketmiyor . Ama bu normal belirti diye düşünüyorum. Benimde sağ kasığında ağrı oluyo
Mas0105 Minik_mucizem2 ay inşallah kuzum hamile ollaim da önce 😍😍 Batımız yakındı seninle. Benim ki 2 3 Ekim gibi 🤣
Mas0105 Minik_mucizem2 az önce ovulasyon yaptım öylesine. T çok silik çıktı. Kimisi diyor ya ovulasyonla öğrendim falan diye
Minik_mucizem2 Mas0105 ben ovulasyon testi hic kullanmadım ve bilmiyorum ne tür durumlarda pozitif olduğunu