Mas0105 Kızlar bi arkadaşıma sol kasiğıma kramp giriyor dedim. Hamile kalırsan bebeğin kız olur dedi. Sol kasık ağrısı kız bebekmiş doğru mu😍
Betfer Mas0105 hamile olduğumda sağ kasığım ağrıyordu kızım olacak Allah nasip ederse . Erken doğum riskim var bakalım 😢
Hosgeldinbebek Mas0105 sağ kasıktaydı benim hep ağrı ve erkek bebiş, sanmıyorum doğru olacagını ama yazmak istedim 😁
Zeliha95 Mas0105 bunun sağ veya sol kasıkla alakası yok canım erkekten gelen sperme bağlı oluyor bu 🙂birde o ay belki senin sol tarafta yumurtan oluşmuştur sadece o yüzden ağrıyordur
Mas0105 Hosgeldinbebek hamile kaldiktan sonra mi yoksa kalmadan önce mi ağrın vardi kuzum😍 Belki de doğru teori😍
Hosgeldinbebek Mas0105 öncesinde vardı, arada ağrı oluyordu sağ kasıkta. Gebeliği öğrendikten sonra da devam etti
Mmeelliikkee Mas0105 benim yumurtlama döneminde ve döllenme sonrası da dahil hep sağ kasığımda ağrı oldu hatta bebişş hep sağdaydı şimdi yeri kalmadı tabi kızçemizii bekliyoruz 🌺
Bfduam Hosgeldinbebek sağ kasık ve kalça bacak kısmıda ağrıyor muydu arkaya, aşağıya doğru? DiSaMeKa_2018 öğrenmeden öncede ağrıdı mı? Bu nasıl bi ağrı adet öncesinden farklı mı?
Mas0105 Tgcbbrdmr bat a kaç gün var canım beraber bekleyelim 😍 Benim yumurtlama 19 Eylül. Bat 3 Ekim. Benim de sol kasıkta kramp mi çekme mi desem bi ağrı var
Cansuca Sağ sol fark etmiyo canm benim hep sagdaydi kızım olucak sağlıklı olsunda kızımda bizm erkegide 🤲
Mas0105 Cansuca Rabb’im ömrünü güzel eylesin canım. Tabii ki fark etmez eşim kız çocuk çok istiyor. Ben de o yüzden taktım biraz sanki😍 Ne gelirse Rabb’imden baş göz üstüne tabii🤲
Mas0105 Kafam Maşallah. Rabb’im kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum 😍🤲❤ Hamilelikten önce mi ağrırdi yoksa hamileliği öğrendikten sonra mi😍