Minik_mucizem2 Mas0105 ben ovulasyon testi hic kullanmadım ve bilmiyorum ne tür durumlarda pozitif olduğunu
burcunlu Mas0105 benimde sol kasigimda agri oluyordu hamileligimin ilk haftalarinda kiz bebegim olacak tamamen tesaduf bence sonucta %50-%50 sansimiz var🤭Allah gonlunden geceni versin ins🙏
Leselis Mas0105 Alakasi var mı bilmiyorum ama benim de sol kasigimda döllenmiş ti kızım var 3.5 aylık 😝
Minik_mucizem2 Leselis sağ veya sol kasikta dollenme olması gibi bir durum mu var . Yani hangi tarafta dinlenirse o tarafta mi gelişiyor
Mmeelliikkee Mas0105 benim yumurtlama döneminde ve döllenme sonrası da dahil hep sağ kasığımda ağrı oldu hatta bebişş hep sağdaydı şimdi yeri kalmadı tabi kızçemizii bekliyoruz 🌺
Elifseb1 Mas0105 kız bebeğim benimde öyle . Ama kız genişleri olan anneler daha çok kramp yaşıyormuş canım 🌝 aman deyim magnezyumu ihmal etme ❤️
Mas0105 Asena17 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah canım benim 😍❤ Hamile kalmadan mi ağrıdi yoksa hamile kaldiktan sonra mi
Melek3 Mas0105 benim ilk günden beri hep sağ tarafıma picak saplanmış gibi olurdu öğrenmeden önce gebeligimi kız 😊