zeynepin_annesiiii canım ben kendimden anlatayım fikir olsun. Benim bebeğin kafası büyüktü doğumu zor dikişlerim fazlaydı. Ve bir hafta tam oturmam çok zor oldu hep emzirme minderine oturdum öyle kısaca iyileşti şükür. Kanaman da bir hafta sürdü sonra arada lekelenme gibi oldu. Ben hep kotex kullandım ama kanatlarını da kestim çünkü hep pedli olunca pişik gibi acıtıyodu. Benim doktorum 1 hafta batikonlu su kullan sonra gel demişti gittim dikişlere baktı sadece. Dikişlerim estetikti on beşinci gün düşmüştü. Şimdi kırkım çıktı bebeğim 50 günlük oldu bile. Bi de kırkım olunca ilişki olmadan gel dedi gittim alttan usg ve dikişlere baktı hiç doğum yapmamışsın gibi çok iyi dedi gönderdi. İki gün önce de regli oldum.