zeynepin_annesiiii nemli yer olduğu iÇin iyileşmesi zor oluyor kuru tutmaya özen gösterin benim yengem her WC den duştan çıkarken peçete ile kuruttuktan sonra mutlaka çömelip 1-2 dk fön tutardı. Ilık ayarda kremde sirmenizi tavsiye etmem iyileşmesini geciktiriyor çok yünlü pijamalar giyinmeyin mümkünse bol giyinin deri ne kadar nefes alırsa yara o kadar hızlı iyileşir. Orkid yapı olarak sürekli kullanıldığında yakıyor zaten büyük makyaj silme pamukları satılıyor pekisin üzerine ondan koyarsanız yakmaz csnınızda acımaz