Zehra9616 zeynepin_annesiiii 27 dikisim vardi hepside kendi dokuldu gitmedim valla ama aciyosa enfeksiyon olabilir git baktir
Pembe_duslerr Rabia2934 evet canım ilk baştaki iki dikişim süpürge yapıyordum cok egildim acele ettim ev temizliği için benim hatam aslında.ikisi attı eti ayrılmıstı tekrar gittim dikiş yapmıyorlar kendiliğinden tutar dedi öylede oldu yapısmıstı daha sonradan
Merveeayaz zeynepin_annesiiii isterseniz kotex deneyin o daha yumuşak ben Orkid hiç kullanamıyorum çok sert geliyo bide ses cikartiyo yürürken falan
zeynepin_annesiiii Merveeayaz bende kanamam çok olur diye Orkid gece almıştım birshru ama çok az geliyo damla damla resmen kotex daha yumuşak çıkabilirsem alayim
Rabia2934 Pembe_duslerr hımm anladım benim de geçen bi dikiş küçük bi parça ucunda da iltihap gibi bişe vardı daha çürümemişti dikiş geldi öyle korktum bende
Merveeayaz zeynepin_annesiiii kotexinde büyükleri var onlardan alabilirsiniz tahriş etmiyo en azndan diğer pedler gibi
Kuzucccum zeynepin_annesiiii almasada zorla canım ben de öyle yapıyorum en azından unutmasın memeyı kanallar kapanmasın onun çekmesı ayrı pompa ayrı
aylkkdn Zehra9616 ayy ağrınız oldu mu çok 🙄🙄 bebek kaç kiloydu ki ben de normal doğum istiyorum ama 27 i dikişi duyunca bir korkmadım değil 🥺🥺
Zehra9616 zeynepin_annesiiii ben su deydirmemeye calistim doktorum enfeksiyondan dolayi deydirme demisti oyuzden sanirim erken dokuldu
Kuzucccum zeynepin_annesiiii bide makına kuru cekıyor sadece bebek çekerken ıslatıyor falan ondan da çatlamıyor