zeynepin_annesiiii He kuzum 28 günlüğüz. Benım kız ılk günden uyanmıyordu napsamda sarılık çıktı hastanede yattık mama yıne verdım sonra 15 günlükken yoğun bakıma alındı ordada bıberonla verıdelr bı kac gündür eve geldık az emıyor yada uyuyor dıye arada bıberonla verıyorum 🤷♀️🤷♀️ Mecbur kalınca verdık sağıp ver o zaman canım . Her bebiş aynı olmuyor sneınkı ıns Ozamana kadar daha ıyı olur 😘🙏