hanimhanimcik FatmaNur_ magnezyum içiyorum maden suyu içiyorum yinede tam geçmiyor🥲 doktorum anca doğurursan geçer diyor😭
hanimhanimcik Damlasaygin bende geçmiyor valla keşke fayda etse, annemde de böyle olmuş hamileliklerinde genetik heralde
Mom54544 Damlasaygin Aktarlara bak kuruyemişçiler de olabilir Baharat vs de satan yerler varsa çevrende
hanimhanimcik senaunlu22 hayır Allah nasip ederse normal doğum, ama bir delilik yapıp epidural isteyebilirim🤣
Eda-5807 Miraycaner Bende 38+3 haftalığım benım oğlanında gelmeye nıyetı yok normal Doğum olucak 41 kadar yolu var dedı doktor ama bızde tık yok açılma yok nısan yok yalancı sancılar var ama bebek yok 😂 artık bır an önce kavuşmak ıstıyorum bende
Miraycaner Eda-5807 yaa inşallah sağ salim al bebeğini kucağına 🥰 sizde doğuramadıysanız hala biz napalım😂
Biyo_logg FatmaNur_ 39. Hafta + 1 günlük doğum yaptım ben yürümeyi biraz fazla abarttığım için erken oldu 😀
FatmaNur_ Biyo_logg ben 37 oldum bugün. Ay bi haftadır halsizdim bugün bi ev temizleme aşkı düştü içime bir oda kaldı halletmedigim. Bn o kadar beklemek istemiyorum yaa haftaya gelsin oğlum artık. Annesi çok yalnız kalıyor.
_cekirdek54 Miraycaner bende bugün tam 37 haftalık oldum ağrım oluyo çok özellikle yorulduğumda. Bende 40 a kadar beklemek istemeyenlerdenim. Bekletmezler hayırlı bi şekilde çok fazla da can yakmadan gelirler inşallah🌸
Miraycaner hanimhanimcik Rabbim kolaylık versin canım senin zormuş biraz🥲 Sağ salim kavuşalım bebelere artık😷
Damlasaygin Miraycaner ise yaramiyor ne zaman nasip ederse o zaman geliyor yoruldugunla kaliyon hele birde erkek bebek se gunu de geciyor
Miraycaner ebru23 seninki kızmış erken gelir belki benimki erkek bakalım inş burdan doğurdum diye yazarız tez vakitte😂
bilnazo68o Miraycaner bende 37 de gittim herşey normal açıklık sancı yoktu. Şuan 38 olacağız yarın kontrole gideceğim 🤔 ikşnci gebeliğim ama hem heyecan hem korku var. Karnım ağrıdıkça geliyor mu diyorum hep 😁😁
Miraycaner bilnazo68o Benimde yarın randevum var ya acaba ne diyicek bende çok merak ediyorum🥲 Sancı falan hiç bir şey yok ortada ama olsun😂
FatmaNur_ icedearth canım anlatsana 37 de 38 de dogurayim artık. Neler yaptın ne yedin bebis kaç kilo geldi . Valla çok merak ediyorum yaa. Gelsin artık paşam 🥰🤣💙
_ipekkkkk Miraycaner merdiven çık yürüyüş ahududu çayı diyorlar ve hurma 5.veya 7 adet diye duymuştum canım 🌸
Miraycaner _ipekkkkk ahududu çayını yarın alıcam ya ama nasıl içiliyo bilmiyorum demlenen bişey mi🤦🏻♀️
Selinnn96 Miraycaner çok güzel bi post olmuss bende 37+1im sizin gibi doktor herşey normal dedi ama bende 40a kadar brklrmek istemiyorum bakalım ne olacak 🤷🏻♀️
Miraycaner Selinnn96 Al işte yalnız değilim dimii napsak bilmiyorum yarın randevum var keşke haftaya doğurursun dese doktor🤣🤣
icedearth FatmaNur_ özellikle bir şey yemedim çok hareket ettim çok spor yaptım ama, ağırlık çok kaldırdım doğumdan önceki gün hatta baya ağır bir antrenman yapmıştım