FatmaNur_ Miraycaner eşim diyor oğlum doğ artık annene sarılamıyorum sana bisey olcak diye tedirgin oluyor annen çık dışarı artık diyor 🤣🤣🤣🤣🤣
Miraycaner Aleyna_yrn22 Ya ben 5 dk yerinde duran biri değilim helede temizliğe kafayı çok taktım hiç durmuyorum ama gel sorki yalancı sancı bile yok😂🐥
hanimhanimcik 37+4 olduk gerçekten uykusuzluk, mide yanması, bacak krampları ve ishal yüzünden bıktımm diyebilirim. Şöyle önümüzdeki hafta gibi doğursam tam süper olacak🤣 ama ne yazık ki sipariş üzere gelmiyor canı istediğinde geliyor
Miraycaner hanimhanimcik yaaa kıyamam seninde zor geçiyomuş bende hiç biri yok ben anlamadım nasıl hamileyim🤣 Ay evet evet 1 hafta sonra sağlıcakla bende doğursam ne güzel olur sayılı günde geçmiyo yalan😂😂
Miraycaner FatmaNur_ Oda tamam baba diyor mu😂 Sanmam çünkü rahatları yerinde gelmeye pek niyetleri yok🐥 Eşimde bana sarılmaya çalıştı bugün göbeğimden erişemedik vazgeçip ayrıldık🤣🤣
hanimhanimcik Miraycaner asıl sayılı gün geçmiyorrr anam her gün ne kadar kaldı diye bakıyorum🤣🤣 benimki gerçekten ağır geçiyor ya günlük 4 saat uyuyorum anca bacak ağrıları yüzünden😢 İnşallah önümüzdeki haftalarda bebeğimize kavuştuğumuzu da müjdeleriz🥰🥰
hanimhanimcik FatmaNur_ aynenn bende okudum internette öyleymiş ama bir haftadır her gün kalkıyorum tık yok bir haftadır geçmedi🤣🤣
Damlasaygin hanimhanimcik cnm dr bacak kraplari icin magnezyum yaziyor bir de muz yiyebilirsin bende ayni sorun vardi ilacla gecti
FatmaNur_ hanimhanimcik kuzum maden suyu icsene bende ise yaradı bende uyaniyordum hatta tuvalete oturunca kalkamiyordum sade maden suyu iç dedi doktor günde iki şişe şimdi yok çok şükür
Miraycaner hanimhanimcik Rabbim kolaylık versin canım senin zormuş biraz🥲 Sağ salim kavuşalım bebelere artık😷
mommasBoys Miraycaner o da bi ihtimal illa doğurmak istiyorum diyosan her yolu dene 😅 ben 39dan önce doğurmak istemiyorum şahsen 🙈
ebru23 Miraycaner gunumuz ayni galiba 37 oldum bende kizmi bekliyorum 17 ekim tahmini hua yiyorum simdilik oglumla vakit gecirip eve yuklendim kapi dolap siliyorum he dokrora gidince dogurursam.ev kebazr olmasin diye
Miraycaner ebru23 seninki kızmış erken gelir belki benimki erkek bakalım inş burdan doğurdum diye yazarız tez vakitte😂
Damlasaygin Mom54544 bende hurma yiyorum yurumeye calisiyorum yalanci sancilar gelip duruyor 40+5 oldu hala ayniyiz bu ahududu yapragini nerden buljruz bilgin var mi
Mom54544 Damlasaygin Aktarlara bak kuruyemişçiler de olabilir Baharat vs de satan yerler varsa çevrende
Dilekcnkn Miraycaner 37 olduk tam valla bilmiyorum adet ağrısı , rahime baskı allahım bir korku doğum korkusu değil ama eşim yolda yarın burada olcak o gelmeden birşey olursa ne yapacağım yanımda olsun istiyorum son haftalarda nefes alışı rahat olur diyorlar ama benim kaburgalarım batıyor anlamadım doğsun istiyorum artık
Miraycaner Dilekcnkn ya kıyamam sizin neden böyle zor geçiyor benim sadece rahimde baskı var başka hiç bişey yok yalancı sancıda allah kolaylık versin inşallah sağ salim doğuralım ya🥲
RabiaKose Miraycaner ahhh ahhh uyuyamadım kalktım yatağın ortasında oturuyorum ne sağ yatabiliyorun ne sola. 37+4 oldum aslında çok kilo almadım ama karnın küçük bebek büyük diyor doktorum. Vücudun kiloya elverişli olmadığı için zorlandığımı söyledi. Cidden artık doğsun 🙄😬😂
Miraycaner RabiaKose ayy hadi inşallah sen biraz daha yaklaşmışsın 😂 Doğurunca haber ver taktik anlat😂
Biyo_logg Miraycaner ben normal doğum yapmış biri olarak söylim : bol bol merdiven çık ayakların açık vaziyette günde 40 dk yürüyüş doğum öncesi sıcak duş hatta şimdiki aklım olsa küveti doldurur girerdim meryem suresi Bide sütün çabuk gelmesi için etkili yöntemler var , başka bişey eksik kaldımı bilmem şimdilik bu kadar
Miraycaner Biyo_logg Ya sadece yürüyüşü fazla yapamıyorum bazı sebeplerden dolayı diğer herşeyi yapıyorum neredeyse🤷🏻♀️ Siz kaçıncı haftada doğurdunuz 🙈
hanimhanimcik Damlasaygin bende geçmiyor valla keşke fayda etse, annemde de böyle olmuş hamileliklerinde genetik heralde
hanimhanimcik FatmaNur_ magnezyum içiyorum maden suyu içiyorum yinede tam geçmiyor🥲 doktorum anca doğurursan geçer diyor😭
Biyo_logg FatmaNur_ 39. Hafta + 1 günlük doğum yaptım ben yürümeyi biraz fazla abarttığım için erken oldu 😀