Kızlar çok şükür bugün 37 haftaya giriş yaptım doktor 17 ekim dedi doğuma ama en geç 24 üne kadar doğurursun dedi bi sıkıntı yok şimdilik normal doğum görünüyor🥰 Ben 40 41 haftaları bulsun istemiyorum kolay doğurmak için tavsiyeler var mı şimdiden yapmaya başlayabilir miyim tecrübelilerinde fikirlerini alabilirim🥲😂