Zuzuu Eceguclu35 ilk yaptırdığımda hiç bişey hissetmedim ikincisinide sanırım aynı koluma yaptırdım diye biraz şişip ağrıdı ama bir problem olmadı..aşılar önemli geç kalmayın
Edanurusta Eceguclu35 Kişiden kişiye göre değilebilirmis. Ben geçtiğimiz cuma günü günü yaptırdım. Çok aşırı ağrısı oldu dokunsam ağrıyordu . Çok şükür bu gün geçti 🙏
Eceguclu35 HlyaHocaolu hadi ya senin kötü olmuş canım😔 evet kişiden kişiye göre değişiyormuş bakalım artık bende nasıl olucak mecbur yaptırıyoruz
Eceguclu35 Mery2018 yoo bi riskim yoktu açıkçası kontrolüm yarın olduğu için sağlık ocağındaki hemşirem doktorunla görüş yarın yapalım dedi yarın doktoruma danışıp öyle yaptırıcam tabiki. Siz neden yaptırmadınız peki
Nurayy28 Eceguclu35 23 haftada bi toz vurdurdum cok ağrıdı vuruldugum yer baya yandı birde çalışıyorum beni zorladi uzerine yatamadim
Annesininselini Canm wala abartildigi kadar bisey degil sadece 2 3 gun agir bsy kaldrmsta kolunu agrtms gibi bsy oldu bnde o zaten dayanlmycak bsy degil
Deletedmom397 Bende o haftalarda yaptirdim. Ama bana tek doz yapilmisti önceden bi doz olmustum. Benimki cok agridi 😳 ama herkeste öyle olucak diye bi kaide yok tabii
Saliha0335 kckynssna bende 23hafta 4günlük bugün bende yaptırmadım riskli gebelik diye doktor değiştirmiştim onada sormadım perşembe günü sorucam unutmazsam inşallah
Dilanakn Eceguclu35 o an iğne yapılırken hissettim ama çok da ağrı olmadı çalışıyorum işim bilgisayar üzerinden olmasına rağmen işe gelip çalışmıştım o gün
Esmademir Eceguclu35 benim iğne fobim var gittim deli gibi kalbim atıyodu. Ama eşim yanımda olunca biraz rahatladım şükür hemşirenin de eli hafifti hiç hissetmedim çok hafif ağrı oldu bende rahatsız etmedi 3 gün sürdü geçti boşuna korkmuşum
Mavi1 Eceguclu35 yok ya normal iğne, kan veriyoruz ya öyle düşün ağrısı oluyor ama şiddetli bir ağrı değil, 2 güne geçiyor o da
Minikmucizem1 Eceguclu35 ilk doz agrimadı ama ikinci doz 3 gün ağrı yaptı ama o kadar kötü bi ağrı deqil
Kbrunver Ebrar34 bağlı olduğumuz sağlık ocağı bizi arıyor mu yoksa gidip bizim Oraya bildirmemiz gerekiyormu
Ebrar34 Kbrunver hamile olduğunuzu biliyorsa aramaları lazım ama şuan takipte değilseniz takip edilmeniz için sizin gitmeniz gerekir bence nolur nolmaz kendiniz gidin 20. Haftada bazıları aramayabiliyor
EdaKnayenkartal Eceguclu35 bende dün 2. Dozumu oldum kolumda ağrı oluyor ama dayanılmıcak gibi değil cnm 2 güne geçiyor 🤰🏼Herkes de de ağrı olcak diye bişey yoktur tabı 😋