Ebrar34 Kbrunver hamile olduğunuzu biliyorsa aramaları lazım ama şuan takipte değilseniz takip edilmeniz için sizin gitmeniz gerekir bence nolur nolmaz kendiniz gidin 20. Haftada bazıları aramayabiliyor
Eceguclu35 Evet kızlar gerçekten korkcak hiç birşey yokmuş biraz önce oldum aşıyı hissetmedim desem yeridir hemşirenin de eli hafifti galiba baya sağolsun😀 bir ay sonra ikinci dozu yapıcaz dedi inşallah onuda böyle hissetmem hepiniz sağolun 😊