Eceguclu35 bünyeden bünyeye degişiklik gösteriyor canım bende oldum bu üçüncü gebeligim ve hiç kollarımda agrı olmadı ama hangi kolunu cok kullanıyorsn ve uyur ken en cok hangi tarafta rahat ediyorsan o kolundan yaptırma agrı falan olursa eger her ihtimale karşı yani