Mrymonek
Senin yine az da olsa sancı çıkıyor bende o da yok ya😔
Bende yemekti bulaşıktı yapıyorum ama çok da yormak istemiyorum,aniden doğum olursa enerji lazım çünkü. Benimde normalde haftada birdi ama salı günü gittiğimde Pazar günü yine gel nst çekelim dedi. Yarın gidicem bakalım. Şuan sanki kasıklarımda oynuyor yeminle o kadar ki aşağıda hissediyorum