Eda-5807
Amin canım 🤲
Bende nstye girdim sancı çıkmadı. Alttan baktı açıklık sıfır. Herşey yolunda. Ama gelmeye niyeti yok gibi. Dediğin gibi ekmek elden su gölden yaşıyorlar rahat yerleri😂🤷🤪
Doktor da su nişan veya sancı olmadığı sürece herşey yolundadır dedi. Salı günü kontrolüm var bakalım 💙