Bu gece itibariyle 39+0 olduk oğluşumla son 7 inşallah 🤲Yarın nst çekinmeye gidicem. Su nişan sancı hiçbişi yok. Yalancı sancı dışında.Bakalım hayırlısıyla gelsinler inşallah yavrularımız🤲
Sizde durumlar nasıl güzel anneler var mı benim gibi her an doğumu bekleyen💚