Ben de 17. Haftada göbeğimin hemen altında hissettim günlük birkaç kıpırtı ama 18. Haftamda hissedemiyorum. Ama alta doğru sürekli bi zonklama küçük baskı hissediyorum , doktor normal dedi ama çok aşağıda hissettiğim için korkuyorum. Var mı aranızda 18. Haftada bi küçük zonklama hisseden arakadaşlar?