Busra2013 herkesin hamileliği bir değil ay lütfen kimseye kulak asmayın bende çok duydum ama inanın sağlığı yerinde olsunda elbet hissedersiniz insanlar konuşmayı ve abartmayı sever lütfen ya kafanızı böyle insanların meşgul etmesinw izin vermeyin siz bu hamileliği bir kere yaşayacaksınız ve stresle geçirmektense mutlu geçirin belki yaptığınız stres yüzünden de bebişiniz hâlâ hissedemiyosunuz😊 siz onlarla bir değilsin burda her hamile anne birbirinden farklı çok farklı ağrılarımız bile farklı üzmeyin kendinizi bebeşiniz de kilosu gayet iyi benimkide o civardaydı 🌺