Busra2013 canım bende 18 de hissettim ve senin gibi hareket etsede yaşıyor mu acaba bilsem falan diye düşünürdüm 🙈 ama inan yersiz yani Allah korusun kötü bir şey olsa vücut zaten sinyal verir o yüzden olumlu düşün. Şuan 23 deyim dışarıdan bile görülüyor hareketleri sende azıcık daha sabret canım hissedeceksin 🙂